Nybolig SmartSalg finder
flere købere til din bolig

Nybolig SmartSalg er Danmarks mest avancerede algoritme til at finde købere til din bolig. Det er et værktøj, der kan skræddersy en kampagne til netop din bolig. Det betyder, at den bliver vist til flest potentielle købere, og at annoncerne bliver målrettet til forskellige typer mennesker. På den måde kan du opnå hurtigere salg og bedre pris.
Se videoen, og hør hvordan SmartSalg kan gøre en forskel for dig.

Går du i salgstanker og ønsker en gratis salgsvurdering?

Bestil en gratis vurdering

... eller er du interesseret i at tale med din lokale Nybolig mægler om SmartSalg?

Kontakt mægler

Kunder anbefaler SmartSalg


"Da Kirsten og Ole skiftede mægler til Nybolig - så skete der noget"

- Kirsten og Ole

"Det er en positiv historie, og selvfølgelig vil jeg anbefale SmartSalg"

- Carsten Charmig

"SmartSalg virkede, selvom vi ikke - sådan rent teknisk - forstod det 100 procent"

- Jonas Fusager og Mette Fusager

"Lige før jul skiftede jeg til Nybolig i Aaberaa og valgte at bruge SmartSalg. Så kom der gang i salget"

- Scott Hansen

"Vi kunne se, der var ti gange så mange inde og se vores bolig på nettet som før SmartSalg"

- Brian Jung og Anna Hoang

"Det bliver dejligt at få vores familiehyggeweekender tilbage, så jeg er glad for salget gik hurtigt"

- Rikke Bundgaard & Jonathan Troels Beck

"Vi var de første her i Odense, der solgte med SmartSalg"

- Karsten Kjærulff

"Efter jeg valgte SmartSalg, gik der under en måned, så var min lejlighed solgt"

- Karina

"Jeg kendte ikke til SmartSalg og bundærligt lød det komplekst"

- René Moon Kjær

Hør andre kunders oplevelser med SmartSalg Luk

Bliv endnu klogere på SmartSalg

Hvis du har lyst til at gå endnu mere i dybden med, hvad SmartSalg kan gøre fordig og dit boligsalg, så klik på krydset nedenstående.



1. Med 24 annoncer
finder SmartSalg flere
potentielle købere

Købere fokuserer på vidt forskellige ting, når de ser en bolig. Nogle vil have en stor have, og andre går efter et topmoderne køkken. Så hvis man kun har en annonce, der viser stuen, rammer man langt fra alle.

Derfor sammenstætter din mægler 24 forskellige annoncer om din bolig. Så er der meget større chance for at annoncen viser noget, køberen er interesseret i.


2. SmartSalg finder også
de købere, der ikke aktivt
er ved at søge bolig

1 ud af 3 boligkøbere siger, at de ikke var i gang med at søge, da de alligevel faldt for en bolig*. Men hvordan finder man købere, som ikke selv leder efter en bolig?
 
SmartSalg løser det problem ved at vise din bolig til folk, der minder om dem, der allerede har vist interesse. Hvis for eksempel Christina på 38 år har været inde og se på din bolig, finder SmartSalg andre personer, der minder meget om Christina, og viser din bolig for dem. Så ser de en interessant bolig, uden at de har søgt efter den.
 
På den måde når SmartSalg en meget bredere skare af mulige købere.

3. Mere effekt for pengene

SmartSalg tilpasser hele tiden kampagnen, så pengene bliver brugt rigtigt.
 
Eksempelvis kan SmartSalg analysere, hvordan og hvornår folk reagerer på dine annoncer. På den måde finder systemet hurtigt ud af, hvilke annoncer der virker bedst, og hvem de virker bedst på. Én annonce virker måske godt på mænd på cirka 45 år, mens en anden virker på kvinder i 30’erne. Den viden bruger SmartSalg til at skære alt det unødvendige fra, så vi ikke spilder penge på at vise annoncer, der ikke virker, til folk, der ikke er interesseret i boligen.


4. Følg effekten dag for dag

Når man sælger sin bolig, er det rart at vide, hvordan det går med at skabe opmærksomhed om den. På Mit Nybolig kan du altid se, hvor mange der har set din bolig på nettet og vist interesse for den. Du kan også se, hvor stor effekten er af din SmartSalg-kampagne.










5. Du får alt i én pakke

SmartSalg det eneste system, der kan skabe en samlet online kampagne for din bolig på facebook, Twitter, Instagram og på hjemmesider, som de mulige købere bruger. 

Fordelen ved en samlet pakke er, at kampagnen bliver bedre af at blive vist flere steder. SmartSalg kan for eksempel se, hvordan brugerne reagerer på Facebook. Den viden bliver brugt til at gøre kampagnen endnu skarpere på de andre medier. Og det gælder også den modsatte vej.




















Se 5 gode grunde til at sælge med SmartSalg Luk