

Erfaren og selvstændig bogholder til 3 ejendomsmæglerbutikker på Sydfyn
Den primære arbejdsplads er i Svendborg, hvor vi sidder sammen med vores administrationsselskab, i alt 23 medarbejdere, som bl.a. værdsætter godt arbejdsmiljø, gode kollegiale relationer, kvalitet samt engagement. I Nybolig Ringe får du yderligere 6 rigtig gode kollegaer.
Dine opgaver vil være:
•Være ansvarlig for det fulde bogholderi for de 3 butikker
•Finansbogføring incl. betaling af regninger
•Månedsrapportering
•Udarbejdelse af budgetter
•Momsafregning
•Lønbehandling
•Klargøring af årsregnskab til revisor
•Løbende opdatering af arbejdsgange
Du vil i det daglige sidde sammen med vores administrationsafdeling som består af 4 dygtige medarbejdere, men der vil være samarbejde med alle ansatte i de 3 ejendomsmæglerbutikker.
Vi forventer at du har:
•En relevant uddannelse inden for økonomi og regnskab
•Min. 5 års erhvervserfaring
•Er struktureret i dit arbejde
•Anvender Excel på højt niveau
•Har lyst til at bidrage med nytænkning og initiativ
Vi tilbyder:
•Et selvstændigt job med stor indflydelse på arbejdsopgaverne og dagligdagen
•En uformel og positiv omgangstone, hvor respekten for andre er i højsædet.
•Gode kollegaer
•30 – 37 timer ugentligt
•Løn efter kvalifikationer
Ansøgning sendes til Pernille Bohnzen Hansen på pernille@seva.dk
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og samtaler vil blive afholdt løbende. Vi venter dog gerne på den rette person