Erfaren og selvstændig bogholder til 3 ejendomsmæglerbutikker på Sydfyn

Har du et godt overblik, ordenssans og ikke mindst flair for tal og ønsker du at spille en central rolle som bogholder, så kan Nybolig Domicil Svendborg blive din nye arbejdsplads. Vi søger en selvstændig person, der vil være med til at sikre et velfungerende bogholderi på tværs af vores 3 butikker.
Den primære arbejdsplads er i Svendborg, hvor vi sidder sammen med vores administrationsselskab, i alt 23 medarbejdere, som bl.a. værdsætter godt arbejdsmiljø, gode kollegiale relationer, kvalitet samt engagement. I Nybolig Ringe får du yderligere 6 rigtig gode kollegaer.

Dine opgaver vil være:
•Være ansvarlig for det fulde bogholderi for de 3 butikker
•Finansbogføring incl. betaling af regninger
•Månedsrapportering
•Udarbejdelse af budgetter
•Momsafregning
•Lønbehandling
•Klargøring af årsregnskab til revisor
•Løbende opdatering af arbejdsgange

Du vil i det daglige sidde sammen med vores administrationsafdeling som består af 4 dygtige medarbejdere, men der vil være samarbejde med alle ansatte i de 3 ejendomsmæglerbutikker.

Vi forventer at du har:
•En relevant uddannelse inden for økonomi og regnskab
•Min. 5 års erhvervserfaring
•Er struktureret i dit arbejde
•Anvender Excel på højt niveau
•Har lyst til at bidrage med nytænkning og initiativ

Vi tilbyder:
•Et selvstændigt job med stor indflydelse på arbejdsopgaverne og dagligdagen
•En uformel og positiv omgangstone, hvor respekten for andre er i højsædet.
•Gode kollegaer
•30 – 37 timer ugentligt
•Løn efter kvalifikationer

Ansøgning sendes til Pernille Bohnzen Hansen på pernille@seva.dk
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og samtaler vil blive afholdt løbende. Vi venter dog gerne på den rette person

 

Download stillingsopslag

Nyttige oplysninger
Arbejdsgiver
Nybolig
Ansøgning og CV sendes til
Pernille Bohnzen Hansen - pernille@seva.dk
Indlæser...
Internet Explorer understøttes ikke
Du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Brug en af følgende browsere til at besøge vores side.